tisdag 6 april 2010

Jag vill ha tillbaka min cykel...

Någon har tagit min cykel!! Man blir så arg. Igår skulle Daniel gå ut o då såg han att en ruta in till vårat cykelrum var sönderslagen och min cykel som stod låst där inne var borta. Tänk att man inte ens får ha cykeln ifred när den är både låst o inlåst.. Vad är det för värld vi lever i egentligen. Att en del inte kan skilja på mitt o ditt....
Man kan ju alltid hoppas på att den kommer tillrätta men den chansen är väl ganska liten. 

 Hoppas ni har det bra därute. =)


    

2 kommentarer:

Vero sa...

Grr... jag förstår dig precis. Så irriterande. Vi har det svårt som bor i en hörn tomt, och jag tror att det försvinner cyklar härifrån var och varannan månad. Vi har haft tur att få tilbaka dem alla gånger utom EN... tyvärr...

Hoppas att din cykel kommer tillrätta.

Millan M sa...

Såå tråkigt och såååå onödigt!