fredag 14 maj 2010

En hund

 Jag har gjort en hund. En Cavalier King Charles Spaniel.  Mönster hittade jag hos amigurumi på svenska

Visst är han söt. =)


Jag har börjat virka på en häst också.. Men just nu har jag lagt det åt sidan för att scrappa lite..  Får se när bilder på det kommer.. Batterierna i min kamera är slut så jag får fota med mobilen ett tag... De batterierna är så dyra så det får vänta med att köpas nya såna.
Håller på o tvättar med. Det är inte skoj men måste ju göras.


Ha en bra helg alla! 

Kram





4 kommentarer:

Camilla sa...

den är verkligen underbar!!!! :)

Kraaam Camilla

Millan M sa...

Vilken sötnos! Måste komma igång med min amigurumivirkning känner jag, har köpt bok o allt. Bara tiden fattas. Och visst är det typiskt att få sina lediga dagar uppbokade - med jobb...!!!Ha det bra!

Millan M sa...

Det finns ngt till dig i min blogg!

Elwa sa...

Så jättesöt! Jag såg den på Facebook - tänkte direkt att det måste vara en cavalier! Vi har haft flera sådana hundar.
Måste nog ta fram virknålen...
/Elwa