fredag 13 maj 2011

Lite nya saker har jag gjort.

Mellan alla tävlingsbidrag har jag hunnit med lite annat scrap också. Tänkte att jag skulle visa lite ikväll.
Ett påskägg. Det var ju ett tag sedan jag gjorde detta men har inte bloggat det.. Jag har tagit sidor ur en gammal bok och limmat med decoupagelack. Lite blommor o blad o tyll också.

En älva lyckades jag fånga. =) Dessa är så superkul att göra. Om man söker på fairy in a bottle på you tube så får man massor av inspiration.

O så här ser locket ut.

En tårtbit med spets,band o minirosor.

En Lo. Papper frn Graphic 45 o lite olika blommor

Här har jag hittat gamla foton att scrappa. Kommer inte ihåg när vi var på Lanzarote men slutet av 90-talet ungefär. Papper är från spillbitslådan så jag vet inte vem som gjort dom. Den röda blomman har jag gjort själv. 



Inga kommentarer: