söndag 23 januari 2011

Månadens mål v. 2

Tänkte visa mina alster från vecka 2. Någon Lo gjorde jag inte, istället gjorde jag en almanacka för 2011. Man kan ju säga att det blev 6 st Lo.. Idag visar jag dock framsidan och Lo:n för januari/februari.

Framsidan på almanackan

Den här bilden ser jag i januari och februari.

 Veckans kort är ju visat en gång. det är kortet jag gjorde till Stämpelkällans Dt - call.

 Till sist då veckans julkort.

Ni glömmer väl inte förresten att Allt om scrap har CC som håller på till 6 februari. Många roliga utmaningar finns där. =)





2 kommentarer:

smuulan sa...

Vilken fin almanacka, hälig vinterbild. Jag skulle också behöva scrappa en almanacka. Jag hade en i fjol men den är ju liksom lite inaktuell nu ;)
Ha en bra dag!
Kram / Sandra

Millan M sa...

Fin almanacka! Har också ett sådant projekt i tankarna; ska bara omsättas i praktiken också ;)