torsdag 6 januari 2011

Mina första alster för detta året.

Här kommer lite saker jag hunnit göra under jul o nyår.

Först ut är en canvas. Jag gjorde den egentligen förra året men har inte fotat innan nu... Den fina damen och de mönstrade papprena är från Graphic 45, fjärilarna har jag klippt ut från ett papper som också är där i från. Lite blandade blommor och en spetsblomma jag gjort själv.




Ett post it-block. Har papper från G 45 här också.. Ja, jag gillar deras papper =)


ett kort i lila toner.. Den fina rosstämpeln är köpt på Stämpelboden. Textstämpeln är från Tingtura.  


Ett gulligt litet kort. Papper från Bo Bunny. Nyckelpigan fick man i en tidning... Kommer inte ihåg vilken.. Någon Engelsk var det i alla fall.

  
 
LO men min söta systerdotter Ingrid. Hon kom och lussade för oss. =) Papper från Magnolia. Blommorna köpta på marknad.

Det var allt för nu. Hoppas att ni alla har haft en bra jul och nyår. 






1 kommentar:

Millan M sa...

Ooh, vad mycket fint du hunnit med!!! Gillade speciellt canvasen :) Trevligt att "hitta" dig i cyberspace igen, missade dig ett tag när du bytte blogg tillbaka :)