tisdag 22 november 2011

Dags att visa att man lever?

Ja alltså jag är ju ingen så där superflitig bloggare..  Jag lever i alla fall o jag mår bra. =) Jag har julkortsverkstad här hemma. Ska stå på julmarknad på söndag så jag måste ha klart en massa julkort tills dess. Jag orkar inte fota dem alla men det blir enkla julkort utan massa dekosar på. Då skulle jag inte hinna klart så många. =) 

Förra veckan fick jag massa presenter. Jag som inte fyller innan i januari.superkul.. =) Detta beror på att jag är med i en födelsedagsswap på svensk scrapbooking och när jag gick med i swapen fanns bara november ledigt så jag tog den. Det är ju inte fel att få presenter så där. 
Här kommer bilder på det jag fått hittills. Jag väntar på ett paket som jag hoppas att posten inte slarvat bort... 
 Dessa fina band, spetsar och bling fick jag av designannique. superfint! o fina små skisser fanns med också. =)


O detta härliga paket kom frånMalinT, Jema, Lillnettan, Scraplinda, SofiaH, Maiden, BellaMio och Anna S. Fina kort har jag fått också men de har jag inte fotat. 

JAg tackar alla för dessa superfina presenterna! 

2 kommentarer:

BellaMio sa...

Åh så fint godis du fått!!! Visst är det underbart med dessa swappar :)

Kram!

Maiden sa...

Kanonfina grejjer!! Börjar längta lite till min månad... Tur att man e med i julklaps swapparna åxå! :-)