fredag 25 november 2011

Garnbyte

Jag ska vara med på ett garnbyte. Man ska skicka och såklart få ett paket med minst 3 garnnystan, något ät eller drickbart och en överraskning. Vem man ska få av är hemligt och det avslöjas först när mottagaren fått sitt paket..spännande detta ska bli. Vi som är med i bytet har fått ett antal frågor att svara på för att det ska bli lättare för givaren att veta vad man gillar. 
 Så frågorna då:


  • Vad har du för garnrelaterade drömprojekt? Just nu en go sjal som kan värma en kall vinterkväll.

  • Vilket är ditt favoritgarn (märke eller material)? inget särskit märke men mjuka garner. Mellerat är fint 

  • Vilket garn gillar du verkligen inte? Ull!

  • Vad virkar/stickar/skapar du just nu i garnväg? Just nu är det tre projekt på gång: Barbapapafamilj , Irvingsjal och matta av tygremsor

  • Vad gör du helst med garn (t ex virka, sticka)? Det blir mest amigurumisar

  • Vilka är dina favoritfärger? Blå, rosa, lila, koppar

  • Vad gör du när du unnar dig det där lilla extra? Köper en flaska vin o tar det lugnt med pyssel

  • Vad dricker du helst? cola o nu i juletid julmust

  • Vad äter du som smågott (t ex godis, choklad, torkad frukt, chips)? Choklad!

  • Har du några allergier mot livsmedel? Nej

  • Har du något hantverk du är sugen på, men ännu inte vågat/hunnit testa? Inte som jag kommer på 

  • Samlar du på något? Njae.. JAg är lite förtjust i hello kitty dock.. 

  • Har du någon annan blogg än den du angett i garnbytet, som kan ge din avsändare mer information? Har en till blogg men där hittar man nog inte så mycket ledtrådar. Men adressen är iaf. uzaansskisser.blogspot.com

  • Finns det något ytterligare som din avsändare kan ha nytta av att veta? Icke bloggare bör använda denna fråga för att ge ännu mer info om sig själva. Förutom att virka så scrappar jag ju. Ibland gör jag något litet nålfiltat. Jag ÄLSKAR julen. =)



  • 1 kommentar:

    Made by antiann sa...

    Så spännande svar! :) Jag blev genast inspirerad till tänderna på att skapa ett paket till dig. Men de är ju inte min uppgift... :)