tisdag 31 januari 2012

Bloggparty - min utmaning

Då kör vi igång bloggpartyt! Detta ska verkligen bli roligt. =)
Detta inlägget kommer att stå överst tills bloggpartyt är slut.

Min utmaning är en skissutmaning. Ni får göra lo:s eller kort. Det väljer ni själva. Digitala alster går jättebra. Vänd och vrid på skissen. Lägg till eller ta bort. Bara man ser att ni utgått från skissen. =)
Jag kommer att lotta ut en vinnare och vinsten kommer att bestå av lite blandade scrapprylar =)


För att delta i utmaningen så bloggar du ditt alster och länkar via linkyn nedan.

Titta också in till de andra som är med.

_________________


Nu hoppas jag få se många fina bidrag. =


6 kommentarer:

Monika sa...

Så snygg skiss du har gjort!

Gott nytt år!

Howler sa...

Fin skiss! Den måste jag hem och tolka i veckan :-) Återkommer!

Made by antiann sa...

Hej hej! Vilka oerhört vackra kort du gör! :) Jag ville bara kika in och se hur det går med garnbytespaketet som kom bort?

linaliten sa...

Jag kan inte lägga till länken till mitt bidrag till skissutmaningen, hur mycket jag än försöker. :P Ja ja, du kan ju få se kortet iaf... ;)
http://linaliten.blogg.se/2012/january/till-dig.html

Howler sa...

Sådär - tack för fin inspiration i skissen!

Johanna Thelin sa...

Jättefin skiss. Tack för en rolig utmaning.

Ha det bra!!