söndag 26 februari 2012

Vantar

Jag har stickat ett par vantar. Första gången jag stickar vantar o första gången jag stickar med strumpstickor. Det gick bra o var inte alls så krångligt som jag trodde det skulle vara. =)


De är stickade i ullgarn, men det var väldigt mjukt så det går att ha på sig dom. =) En fördel. Jag är nöjd .


Sen vill jag tacka Smuulan för den fina kommentaren jag fick härom dagen. Tyvärr råkade jag trycka på radera istället för publicera... Klantigt.. Nu ska jag ta bort att jag måste granska kommentarer så det inte händer igen.


1 kommentar:

Anonym sa...

Super fin blogg
Och super fin tjej med duktig på att virka och även sticka en natur begåvning.

Ledtråd.
jag vet vem du är. Igentligen vet du vem jag är också. VI har tidigare haft kontakt på ett eller annat sätt.
I någon grupp.