måndag 6 juni 2011

Alster från pysselträff

Förra helgen var ju jag och syrran på scrapträff i Gånghester. O så skoj det var! o trevligt sällskap när vi pysslade. Bättre kan det inte bli.  Träffen höll till i den mysigaste lilla affären Pysselskafferiet. Gillar ni pyssel så är ett besök dit att rekommendera!
JAg gjorde två saker på en hel dag.. eller jag gjorde inte klart dem för det gjorde jag hemma.... Här är dom. (Ber om ursäkt för de suddiga bilderna)

Ett snett stafflikort. Den fina bilden är från Kort & Godt, papper från Pion design, fjärilar och text också Pion design

Sen blev det en canvas. Jag hittade min morfars gamla körkort o tänkte att det skulle vara skoj att göra något med det.  Papper från ladybug and friends, bilen o klockan från G45. Så har jag satt dit lite olika dekosar.


Inga kommentarer: