tisdag 7 juni 2011

Lite grejs.

Idag bjuder jag på lite blandad kompott.

Jag fick en kaffebryggare av min snälla granne och hittade inte min kaffefilterhållare så jag gjorde en. Stommen är av ett corn flakes paket. Papper från spillådan, lite wellpapp, tag från G45 och blomman är passande nog gjord av kaffefilter som jag mistat med glimmermist.

En burk som jag tänkt lägga i pengar att spara till scrapsaker. Spillbitspapper igen. Fjärilen är utstansad med en die från Sizzix, bollfrans o blommor.

Ett litet kärlekskort. Papper från Lidl. Hjärtat är av chipboard och det var mönstrat men jag målade över med akrylfärg o satte på lite halvpärlor.

Denna Lo:n gjorde jag till en skisstävling hos Svensk scrapbooking men jag glömde att lägga in den i galleriet,.. Så kan de gå. Spillpapper igen. Ett tårtpapper o lite blommor. Stjärnorna är rubons-


3 kommentarer:

Niwa (Nina) sa...

vad tjusigasaker du gör, kaffefilterhållaren kommer jag lifta så fort jag kan :-) har kaffefilter överallt tom i scraphörnet. fast de skall scrappas med :-)

Fia sa...

Hej,

Jätte fina grejer du gjort =)

Snälla snälla kan du fixa en tutorial på hur man gör kaffefilterhållaren? Satt här ikväll o försökte men fick inte till det så nu är jag super frustrerad.

Fia sa...

Hej, fina grejer du gör =)

Snälla snälla kan du göra en beskrivning på hur du gör kaffefilter hållaren. Har suttit här ikväll och försökt mig på en sån men lyckas inge bra och nu är jag super frustrerad för att det inte går som jag vill =)