söndag 5 juni 2011

Kortkitswap

I svensk scrapbookings forum har jag varit med i en kortkitswap. Man plockade ihop ett litet kortkit med papper och dekorationer och skickade till en annan deltagare och så fick man ett kortkit tillbaka av den man skickade till. Man fick bara använda sig av kitet förutom cardstock,stämplar färg och bokstäver. 
Jag fick ett blått fint kit av Essmo och så här blev mitt kort.

Stämpeln från Magnolia är min egen och de pyttesmå bokstäverna i till är mina sen har jag chalkat med distress faded jeans. Jag älskar braden ock det fina glittriga lycka.

O så här ser det ut inuti.


5 kommentarer:

Kamilla sa...

ÅÅÅh vilket toppensnyggt kort!!!
Jag gillade verkligen upplägget och stämpeln var så fint målad :)

Kram kram

Annika sa...

Så fint! Blått är det nya rosa! Snyggare än snyggast!

Karin sa...

Wow! Sååå snyggt kort! Jättefint upplägg å insidan blev ju såååå läcker! Jätteskoj å se hur fint det blev! Ha det toppen, kram K.

Mia sa...

Hej! Vad roligt att se4 vad alla gör med kiten. Jag ska sätta mig ner snart och göra ett kort jag med! Ha en trevlig söndakväll! Kram Mia

Sandra sa...

Vilket superfint kort!! Underbara blå färger och magnolia tösen är ju hur söt som helst! :)

Ha det toppen!